ΕΤΑΙΡΙΑ
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
• Δημιουργία 4 Τμημάτων στην ανάπτυξη της πελατειακής βάσης.
• Ευελιξία και διαχείριση στο ράφι με ειδικό τμήμα "merchandisers".
• Διαχωρισμός Αντικειμένου Πώλησης
• Ευελιξία στις νέες συνεργασίες
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
• Δημιουργία 4 Τμημάτων στην ανάπτυξη της πελατειακής βάσης.
• Ευελιξία και διαχείριση στο ράφι με ειδικό τμήμα "merchandisers".
• Διαχωρισμός Αντικειμένου Πώλησης
• Ευελιξία στις νέες συνεργασίες
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ